Z jakiej przyczyny warto zlecać jednostce zewnętrznej co-packing?

opakowania plastikowe na kosmetyki
Propozycje promocyjne stały się nieodłączną częścią każdego przedsiębiorstwa. Niespodzianki dorzucane do towaru czy zestawy „2 w cenie 1″ na stałe zagościły w propozycjach wytwórców. Zamiast samemu urządzać co-paking artykułów na potrzeby akcji marketingowych, najlepiej go outsoursować. Jakie zyski odnosi wtedy zleceniodawca?

W najprostszych słowach co-paking to sporządzenie zestawów promocyjnych.

oapkowanie kosmetyczne
Autor: Benjamin Moore Sp. z o.o.
Źródło: http://benjaminmoore.pl/

Z kilku różnych opakowań produktów szykuje się komplety, jakie trafiają w następnej kolejności do sprzedaży. Proces ten nazywany jest konfekcjonowaniem. Wbrew pozorom co-paking nie jest najprostszym zadaniem, stąd producenci często decydują się na jego zlecanie firmom zewnętrznym. Dzięki zleceniu procesu przepakowania jednostce zewnętrznej, nie muszą w sposób aktywny uczestniczyć w całej akcji, a jedynie w jej początkowej fazie, czyli szczegółowych ustaleniach dotyczących zestawów promocyjnych a także ewentualnie w zakupie komponentów (poznaj szczegóły).

Czy ta tematyka przyciągnęła Twoją uwagę? Jeśli tak, to oprócz tego poza tym zobacz ofertę (http://libeli.pl/opaski-dla-pacjentow/), która odnosi się do omawianej kwestii, zatem zapewne też Cię zainteresuje!

Resztą zajmuje się wykonawca, który odpowiada za wyprodukowanie zestawów, ich kompletację zgodnie z przyjętymi założeniami, wydanie towaru, a częstokroć też za dystrybucję artykułów do odbiorców końcowych.

Jakie sektory najczęściej korzystają z co-pakingu? Możemy pomóc sobie w odpowiedzi na to pytanie, przemierzając kolejne półki w hipermarkecie oraz poszukując specjalnych zestawów promocyjnych. Największą ich ilość można znaleźć w gałęziach branży spożywczej i chemicznej. Dużą część stanowią opakowania(polecamy kształtki styropianowe producent) kosmetyczne. Zaraz za nimi kryje się branża komputerowa jak też prasa (zamieszczanie dodatków do gazet, wklejanie próbek produktów, itp.).

Co-paking warto outsoursować, jeśli firma znajdzie się w jednej z zachodzących sytuacji: spodziewa się szczytu sprzedażowego, nie ma praktyki w co-pakingu, czy pragnie ograniczyć koszta. Co-paking dobrze jest polecić firmie zewnętrznej w momencie, kiedy firma ma tak zwane szczyty handlowe w przeciągu roku. Może to być czas świąt Bożego Narodzenia, Walentynek albo np. ferie. Jest to okres bardzo pracowity i firmy częstokroć nie są w stanie same wykonać tylu kompletów promocyjnych, ilu wymaga rynek. Kolejną sytuacją jest brak praktyki w co-pakingu (zobacz ofertę ). Dobrze jest wtenczas temat przekazać jednostce, która to specjalizuje się w tej usłudze, posiada doświadczonych pracowników, stosowne maszyny, niezbędne certyfikaty, itd.
Posted on: Listopad 24, 2020, by : admin